فایل الکترونیک کتاب بی نظیر خروج از بحران، زبان اصلی:
“تعهد طولانی مدت به یادگیری موضوعات جدید و فلسفه جدید در مدیریت، برای افرادی که به دنبال تحول هستند لازم است. ترسوها، خونسردها و افرادی که انتظار نتایج سریع دارند محکوم به ناامیدی هستند.”
به گفته دبلیو ادواردز دمینگ، شرکت های آمریکایی (وقت) به چیزی کمتر از تغییر در سبک مدیریت و روابط دولت با صنعت نیاز ندارند. در کتاب خروج از بحران که در اصل در سال ۱۹۸۲ منتشر شد، دمینگ نظریه مدیریتی را بر اساس ۱۴ نکته معروف خود برای مدیریت ارائه می دهد. او ادعا می کند، عدم موفقیت مدیریت در برنامه ریزی برای آینده باعث از دست رفتن بازار می شود که به معنای از دست دادن کسب و کار است. کیفیت اقدامات مدیریت نه تنها باید با سود سه ماهه (معیار: سیستم مالی)، بلکه با برنامه های ابتکاری برای ادامه فعالیت، محافظت از سرمایه گذاری، اطمینان از سود سهام آینده و تأمین مشاغل بیشتر از طریق بهبود محصول و خدمات مورد قضاوت قرار گیرد. وی با زبانی ساده و مستقیم، اصول تحول مدیریت و نحوه بکارگیری آنها را توضیح می دهد.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.