سرفصل های ورکشاپ:
الف. نیازسنجی و “بررسی لزوم تدوین سند بالادستی مدون” برای کـسب و کار؛
ب. تأثیر و جایگاه برنامهریزی استراتژیک در “بـــازمـهـنـــدســی” کـسـب و کــــــار؛
ج. آشنایی با “اصول، قـــواعــــد و زیرســـاخـتهـــای لازم”، پیش از پیادهسازی؛
د. تحلیل نقش “انـــرژیهــــای غالب مدیران ارشد” در بقاء برنامهاستراتژیک؛
هـ. بررسی کـــاربرگهـــای مورد نیاز، تکنیکهای امتیازدهی و تعیین موقعیت؛
و. تــدوین چـشـمانـــــــداز، بیانیهمأموریت و شعار برای کسب و کار – عملیاتی؛
ز. اجرای گام به گام کارگاهی برنامهریزی در بستر مــتـــدولــوژی سیستم نرم.
نحوه برگزاری:
مشارکتی و کارگاهی + حاضرین در ورکشاپ، عضو گروه اختصاصی جهت برخورداری از خدمات کوچینگ می شوند.
ظرفیت هر کد کارگاه:
حداکثر بیست نفر می باشد.
مخاطب:
مدیران ارشد – مدیران میانی – سرپرستان – دانشجویان – علاقمندان به حوزه مدیریت و مهارت آموزی