یکی از نقاط ضعف عمده در کسب وک ارهای ایرانی، پروتکل ناقص، اشتباه یا بی منطق در استخدام و نگهداشت منابع انسانی است. در این مقاله، در کنار هم نگاهی خواهیم انداخت به شیوه ی جذب منابع انسانی در شرکت عظیم گوگل. ... ادامه مطلب
مشاور، فرد یا گروهی است که توانمندی، مهارت و صلاحیت ارائه نقطه نظرات کاربردی با هدف تسهیل گری در فرآیند تصمیم گیری مدیران را دارا می باشد. نکته ی اول در انتخاب مشاور سازمان، نحوه ی تشخیص صحیح است و پس از آن، یافتن فرد مورد اطمینان؛ مرحله ی سوم، محک فرد و تشخیص توانمندی است. ... ادامه مطلب
از سازمان غیر رسمی چه می دانید؟ در این مقاله، میخواهم در مورد شکل گیری سازمان های غیر رسمی در دل سازمان های رسمی صحبت کنم، فرصت ها و تهدیدات را با هم بررسی، کنیم! ... ادامه مطلب
آیا میدانستید که در حال حاضر تجربه مشتری اصلیترین مزیت رقابتی بین کسب و کارها محسوب میشود؟ تا جایی که اوراکل اعلام کرده در حال حاضر تنها شرکتهایی به موفقیت میرسند که به مشتریان خود اهمیت میدهند. مدیریت ارتباط با مشتریان جزو مهمترین رمزهای موفقیت برندهای بزرگی چون آمازون است ... ادامه مطلب