بخش قابل توجهی از کسب و کارها، بر خلاف تصور رایج، درگیر مشکلات تخصصی مدیریتی یا ضعف پرسنل خود نیستند؛ آنها در حقیقت، قربانی تروماهای مدیران و مؤسسان خود میشوند. ... ادامه مطلب
دکتر دمینگ، فردی بود که کیفیت را به ژاپنیها آموخت. در ورودی و لابی شرکت تویوتا (دفتر مرکزی تویوتا)، ابتدا عکس او را میبینید و سپس عکس بنیانگذار تویوتا و مدیرعامل فعلی را! ... ادامه مطلب
برای مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط از چه مدلی استفاده کنیم؟ این سؤال مهمی است که معمولاً مجموعه پاسخهای مبهمی در مورد آن منتشر میشود. در این مقاله از نگاه پیتر ثیل به موضوع خواهیم پرداخت. ... ادامه مطلب