مدیریت ارتباط با مشتری

CRM چیست؟

آیا می‌دانستید که در حال حاضر تجربه مشتری اصلی‌ترین مزیت رقابتی بین کسب و کارها محسوب می‌شود؟ تا جایی که اوراکل اعلام کرده در حال حاضر تنها شرکت‌هایی به موفقیت می‌رسند که به مشتریان خود اهمیت می‌دهند. مدیریت ارتباط با مشتریان جزو مهم‌ترین رمزهای موفقیت برندهای بزرگی چون آمازون است ... ادامه مطلب
چگونه تغییر کنیم؟

غول تغییر!

علت اکثر پروژه های تغییر چه در حوزه ی فردی و چه در حوزه ی کسب و کار را می توان در همین پیاز جستجو نمود. فرد تصمیم می گیرد از شنبه، ده کیلو وزن کم کند در حالیکه تنبلی و رفاه طلبی در هویت شخصی او (من درون)، تسلط دارد. یکی دو روزی ورزش می کند، رژیم می گیرد، تلاش می کند اما چون هدف با خواسته ی درونی (هویت) در تضاد است، طبیعی است که در پایان هفته یا ماه اول، روبروی آینه ایستاده، شکم و پهلوی خود را نگاهی انداخته می گوید: "اگر قرار بود آب شود، تا حالا شده بود! همه اش الکی است..." ... ادامه مطلب
دیکتاتوری صنعتی

دیکتاتوری صنعتی

دیکتاتوری صنعتی از مفاهیمی است که همراه انقلاب اول صنعتی، ظهور و بروز یافت. در پی آن، اعتراضات کارگری شکل گرفت و سندیکا بوجود آمد. اما، دیکتاتوری صنعتی چیست؟! ... ادامه مطلب