از سازمان غیر رسمی چه می دانید؟ در این مقاله، میخواهم در مورد شکل گیری سازمان های غیر رسمی در دل سازمان های رسمی صحبت کنم، فرصت ها و تهدیدات را با هم بررسی، کنیم! ... ادامه مطلب
آیا میدانستید که در حال حاضر تجربه مشتری اصلیترین مزیت رقابتی بین کسب و کارها محسوب میشود؟ تا جایی که اوراکل اعلام کرده در حال حاضر تنها شرکتهایی به موفقیت میرسند که به مشتریان خود اهمیت میدهند. مدیریت ارتباط با مشتریان جزو مهمترین رمزهای موفقیت برندهای بزرگی چون آمازون است ... ادامه مطلب
با وجودی که بسیاری از شرکتها مدیران را به ارائه بازخورد دائمی به کارکنان تشویق میکنند که از ویژگیهای مدیران «همیشه حاضر» است، اما این مدیران نتوانستهاند کمکی به رشد کارکنان کنند. او توضیح میدهد که برای کمک به رشد کارکنان، بهتر است از سبک مدیران «ارتباطدهنده» پیروی کنیم چون این مدیران، ایجاد تعاملات سازنده در سازمان را ممکن و تسهیل میکنند ... ادامه مطلب
داستان را باید از کسب و کارهای فامیلی آغاز کنم؛ این نوع کسب و کار، همانطور که از نام آن پیداست، توسط اعضای یک خانواده مدیریت و اداره می¬شود. در وهله¬ی نخست، مفهومی جذاب و دوستداشتنی است، بخصوص برای فرهنگ ایرانی که عقیده دارد اگر شراکت خوب بود، خداوند متعال هم شریک داشت... ... ادامه مطلب