دهه هفتادی ها

تغییرا نسل را باید جدی گرفت؛ توجه به این مهم، برای مدیران ارشد اهمیت دوچندانی دارد...


دهه هفتادی ها وارد بازار کار شده اند، به عنوان یک مدیر، باید تغییرات نسل را به خوبی بشناسید!

۱۹ ویژگی نیروی کار دهه هفتادی!

به قلم: استاد عزیز و ارجمند، جناب آقای دکتر بهزاد ابوالعلایی


کارکنان نسبت به گذشته تحصیل کرده تر شده اند گاهی تحصیل کرده تر از مافوق هایشان؛

کارکنان، مانند سابق حرف شنو نیستند و منابع رسمی و سنتی قدرت را خیلی قبول ندارند؛

دموکراسی و سبک های مدیریت دموکراتیک خواستنی تر از قبل شده است؛

نسل جدید کارکنان بیش از قبل مشتاق و نیازمند شنیده شدن هستند؛

سبکهای مدیریتی مشارکتی و اقناعی و نتیجه گرا که به کارکنان اعتماد می کند تناسب بیشتری با حال و روز دهه هفتادی ها دارد؛

عمر همکاری دهه هفتادی ها با سازمان کوتاه تر از قبل شده است و آنها زودتر و بیشتر از قبل تصمیم به ترک سازمان می گیرند؛

دهه هفتادی ها نمی خواهند فقط انتخاب شوند بلکه می خواهند انتخاب کنند؛

دهه هفتادی ها خیلی “باید و نباید پذیر” نیستند؛

نسل دهه هفتادی از اشتباهات و تجربیات خودش بیشتر می آموزد تا از توصیه و اندرز دیگران؛

پول برای دهه هفتادی ها موضوع مهمی است؛

دهه هفتادی ها حسابگرند و مرتب آنچه به سازمان می دهند و آنچه از سازمان می گیرند را باهم مقایسه می کنند؛

مدیران در مواجهه با این نسل باید تحمل شنیدن مخالفت ها و دیدگاه های متفاوت را داشته باشند؛

نسل گذشته زندگی می کرد که کار کند و اینها کار می کنند که زندگی کنند؛

دهه هفتادی ها دیر آمده اند و می خواهند زود بروند؛

دهه هفتادی ها راحت “نه” می گویند و راحت همه را زیر سؤال می برند؛

دهه هفتادی ها نمی آیند که مادام العمر بمانند. آنها به خودشان بیش از هر چیزی و هرکسی وفادارند؛

در مورد این نسل، مدیران باید حوصله پاسخگویی به سؤالاتی که با “چرا” آغاز می شود را داشته باشند؛

هنر گفتگو از مواردی است که مدیران برای قانع کردن و همراه کردن دهه هفتادی ها باید بیاموزند؛

مدیرانی که نسل جدید کارکنان را مدیریت می کنند باید دوست داشتنی تر از قبل باشند.

۷ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حفاظت شده است - رُهام سپهر تابان